
Ukończyłam pedagogikę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ponadto jestem absolwentką
studiów podyplomowych z zakresu logopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN
w Krakowie. Aktualnie studiuję na kierunku psychologia. Praktykę zawodową zdobywałam m.in. w przedszkolach dla dzieci z autyzmem i Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej, gdzie prowadziłam zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym.
W pracy logopedycznej zajmuję się terapią dzieci z opóźnionym i zaburzonym rozwojem mowy i komunikacji, trudnościami artykulacyjnymi, a także diagnozą zaburzeń rozwojowych. Ponadto jestem certyfikowaną diagnostką narzędzia ADOS-2. W terapii wykorzystuję komunikację alternatywną i wspomagającą.
WAŻNIEJSZE KURSY I SZKOLENIA:
- Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej;
- Karty Oceny Logopedycznej – KOLD do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia;
- Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem metody werbo-tonalnej;
- Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej, według zasad motorycznego uczenia;
- Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne;
- Werbogesty. Od gestu do słowa i będzie rozmowa;
- Od działania do rozumienia. Praca z dziećmi z zaburzeniami rozumienia;
- Stymulacja traktu ustno-twarzowego;
- Arfid wyzwanie XXI wieku dla rodziców i terapeutów;
- Logopeda i ortodonta. Wspólny pacjent, wspólne działania;
- Zaburzenia korowe u dzieci;
- Terapia mięśniowa strefy orofacjalnej;
- PECS – poziom I (Pyramid Educational Consultants);
- Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem;
- Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – Profil Psychoedukacyjny PEP– R;
- Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu;
- Zagadnienia z zakresu diagnozy i terapii Zespołu Aspergera (Fundacja Synapsis);
- Trudne zachowania osób z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne,
nieawersyjne strategie; - Jak wspomagać dzieci z autyzmem w rozwijaniu funkcjonalnej komunikacji;
- Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowanie rozwoju dziecka;
- Zabawa w terapii dziecka z autyzmem.