CENTRUM TERAPII PAREO - KRAKÓW

Ukończyłam pedagogikę na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ponadto jestem absolwentką
studiów podyplomowych z zakresu logopedii na Uniwersytecie Pedagogicznym im. KEN
w Krakowie. Aktualnie studiuję na kierunku psychologia. Praktykę zawodową zdobywałam m.in. w przedszkolach dla dzieci z autyzmem i Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej, gdzie prowadziłam zajęcia dla dzieci w wieku przedszkolnym.
W pracy logopedycznej zajmuję się terapią dzieci z opóźnionym i zaburzonym rozwojem mowy i komunikacji, trudnościami artykulacyjnymi, a także diagnozą zaburzeń rozwojowych. Ponadto jestem certyfikowaną diagnostką narzędzia ADOS-2. W terapii wykorzystuję komunikację alternatywną i wspomagającą.

WAŻNIEJSZE KURSY I SZKOLENIA:
  • Strategiczna metoda usprawniania realizacji fonemów w dyslalii obwodowej;
  • Karty Oceny Logopedycznej – KOLD do diagnozy dzieci w wieku od 1. miesiąca do końca 9. roku życia;
  • Wspomaganie rozwoju mowy i komunikacji z wykorzystaniem metody werbo-tonalnej;
  • Terapia dziecięcej apraksji mowy, ORM, afazji motorycznej i rozwojowej, według zasad motorycznego uczenia;
  • Opóźniony rozwój mowy. Kreatywne postępowanie logopedyczne;
  • Werbogesty. Od gestu do słowa i będzie rozmowa;
  • Od działania do rozumienia. Praca z dziećmi z zaburzeniami rozumienia;
  • Stymulacja traktu ustno-twarzowego;
  • Arfid wyzwanie XXI wieku dla rodziców i terapeutów;
  • Logopeda i ortodonta. Wspólny pacjent, wspólne działania;
  • Zaburzenia korowe u dzieci;
  • Terapia mięśniowa strefy orofacjalnej;
  • PECS – poziom I (Pyramid Educational Consultants);
  • Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem;
  • Diagnoza funkcjonalna dzieci z autyzmem – Profil Psychoedukacyjny PEP– R;
  • Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu;
  • Zagadnienia z zakresu diagnozy i terapii Zespołu Aspergera (Fundacja Synapsis);
  • Trudne zachowania osób z autyzmem – model pracy w oparciu o pozytywne,
    nieawersyjne strategie;
  • Jak wspomagać dzieci z autyzmem w rozwijaniu funkcjonalnej komunikacji;
  • Narzędzie M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowanie rozwoju dziecka;
  • Zabawa w terapii dziecka z autyzmem.

Jestem certyfikowaną diagnostką narzędzia ADOS-2. W terapii wykorzystuję komunikację alternatywną i wspomagającą.

Opinie pacjentów