
Jestem absolwentką krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha na kie-runku Terapia Zajęciowa, a także absolwentką studiów podyplomowych na kierunku przygotowanie pedagogiczne w Wyższej Szkole Biznesu i Nauk o Zdrowiu w Łodzi. Obecnie jestem uczestniczką studiów podyplomowych na kierunku wychowania fizycznego z elementami gimnastyki korekcyj-nej.
Na co dzień w swojej terapii wykorzystuję ergoterapię z zakresu terapii zajęciowej, techniki manual-ne z zakresu masażu tkanek głębokich oraz trójpłaszczyznową terapię manualną wad stóp u dzieci na podstawach neurofizjologicznych wg Zukunft-Huber, a także wprowadzam trening funkcjonalny czynności dnia codziennego korzystając z metody PNF, aby w sposób optymalny wpłynąć na po-prawę wzorców ruchowych i strukturalnych dziecka oraz dorosłego. Ponadto, aby osiągnąć wysoki poziom motywacji wśród najmłodszych, w swojej pracy wykorzystuję metodę integracji sensorycznej, dążąc tym samym do równowagi napięcia mięśniowego i usprawnienia koordynacji ruchowej. Swoje doświadczenie terapeutyczne zdobywałam w żłobkach, przedszkolach, jak i również w szkołach z oddziałami integracyjnymi oraz placówkach skupiających pacjentów neurologicznych.
WAŻNIEJSZE KURSY I SZKOLENIA:
- Trójpłaszczyznowa Terapia Manualna Wad Stóp u Dzieci na podstawach neurofizjologicznych – metoda „Zukunft-Huber”;
- Masaż Tkanek Głębokich. Mięśniowo-powięziowe rozluźnianie.
- Trener Grafomotoryki. Prowadzenie diagnozy i treningu umiejętności grafomotorycznych dzieci i młodzieży, w tym do przeprowadzania Indywidualnego Kinestetycznego Treningu Pisania
- Metoda Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne- poziom I
- Masaż Klasyczny, Relaksacyjny, Kobido, Balijski, Lomi Lomi, Facemodeling I i II stopień;
- Terapia Czaszkowo-Krzyżowa Moduł I, II, III;
- Koncepcja PNF Proprioceptive Neuromuscular Facilitation (M. Knott Concept)
- Aktywny Trening Słuchowy „Neuroflow ATS”
- Kurs instruktorski Masaż Dziecka Metodą Shantala, Masaż Osoby Dorosłej Metodą Shantala;
- Sala Doświadczania Świata – koncepcja Snoezelen i możliwości jej zastosowania. Poziom podsta-wowy;
- Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się – szkolenie I stopnia;
- AAC Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się – szkolenie II stopnia;