CENTRUM TERAPII PAREO - KRAKÓW
Jestem absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku polonistyka. Ponadto ukończyłam studia podyplomowe z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, logopedii oraz neurologopedii. Doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas praktyk i stażów w specjalistycznych ośrodkach zajmujących się pracą z dziećmi z autyzmem, afazją, opóźnionym rozwojem mowy, wieloletniej pracy w przedszkolu jako nauczyciel i logopeda, a także współpracując z Pracownią Badań nad Językiem Dziecka w projekcie badań nad opóźnionym rozwojem mowy pod kierunkiem prof. Magdaleny Smoczyńskiej. W pracy logopedycznej zajmuję się terapią dzieci z opóźnionym i zaburzonym rozwojem mowy i komunikacji, trudnościami artykulacyjnymi, a także diagnozą zaburzeń rozwojowych.
WAŻNIEJSZE KURSY I SZKOLENIA:

Jestem certyfikowanym trenerem programu Hanen „Learning Language and Loving It”, kanadyjskiej metody wspierającej rozwój mowy i komunikacji dzieci we wczesnym dzieciństwie. Ponadto ukończyłam szkolenia:

  • Terapia dziecięcej apraksji mowy
  • Stymulacja traktu ustno-twarzowego;
  • Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia;
  • Połykanie w praktyce logopedycznej;
  • Ankyloglossia u noworodków i niemowląt;
  • Wybiórczość pokarmowa o podłożu sensoryczno-motorycznym;
  • Rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy;
  • Karmienie małego dziecka – wieloaspektowość w terapii;
  • Metoda werbo-tonalna;
  • Opóźniony rozwój mowy – kreatywne postępowanie logopedyczne;
  • SLI – specyficzne zaburzenia językowe;

Szkolenia z zakresu diagnozy małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu oraz ich terapii:

  • Attention Autism;
  • M-CHAT-R/F – praktyczne zastosowanie w monitorowaniu rozwoju dziecka;
  • Diagnozowanie małych dzieci w kierunku zaburzeń ze spektrum autyzmu;
  • Podstawowe zagadnienia terapii i edukacji dzieci z autyzmem;
  • Droga do umiejętności- terapia małego dziecka z autyzmem w nurcie rozwojowym;
  • Kurs alternatywnych i wspomagających metod porozumiewania się (AAC);
  • Terapia logopedyczna małego dziecka z autyzmem;

Opinie pacjentów