
Jestem absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku polonistyka. Ponadto ukończyłam studia podyplomowe z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, logopedii oraz neurologopedii. Doświadczenie zawodowe zdobyłam podczas praktyk i stażów w specjalistycznych ośrodkach zajmujących się pracą z dziećmi z autyzmem, afazją, opóźnionym rozwojem mowy, wieloletniej pracy w przedszkolu jako nauczyciel i logopeda, a także współpracując z Pracownią Badań nad Językiem Dziecka w projekcie badań nad opóźnionym rozwojem mowy pod kierunkiem prof. Magdaleny Smoczyńskiej. W pracy logopedycznej zajmuję się terapią dzieci z opóźnionym i zaburzonym rozwojem mowy i komunikacji, trudnościami artykulacyjnymi, a także diagnozą zaburzeń rozwojowych.
WAŻNIEJSZE KURSY I SZKOLENIA:
Jestem certyfikowanym trenerem programu Hanen „Learning Language and Loving It”, kanadyjskiej metody wspierającej rozwój mowy i komunikacji dzieci we wczesnym dzieciństwie. Ponadto ukończyłam szkolenia:
- Terapia dziecięcej apraksji mowy
- Stymulacja traktu ustno-twarzowego;
- Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia;
- Połykanie w praktyce logopedycznej;
- Ankyloglossia u noworodków i niemowląt;
- Wybiórczość pokarmowa o podłożu sensoryczno-motorycznym;
- Rola funkcji pokarmowych dla rozwoju mowy;
- Karmienie małego dziecka – wieloaspektowość w terapii;
- Metoda werbo-tonalna;
- Opóźniony rozwój mowy – kreatywne postępowanie logopedyczne;
- SLI – specyficzne zaburzenia językowe;