Jestem absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku psychologia. W trakcie studiów ukończyłam ścieżki specjalizacyjne z zakresu psychologii klinicznej dziecka i psychologii zdrowia, a także uzyskałam przygotowanie pedagogiczne do pracy z dziećmi. Już w czasie studiów zdobywałam doświadczenie zawodowe, angażując się m.in. w wolontariat środowiskowy na rzecz dzieci w spektrum autyzmu.
Od 10 lat pracuję w Przedszkolu Samorządowym nr 122 w Krakowie, wspierając dzieci z wyzwaniami rozwojowymi. W międzyczasie ukończyłam podyplomowe studia logopedyczne, co pozwala mi łączyć kompetencje psychologa i logopedy, oferując dzieciom kompleksową pomoc w pokonywaniu trudności rozwojowych i komunikacyjnych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz szerokiej wiedzy z zakresu psychologii i logopedii, skutecznie wspieram rozwój dzieci, dostosowując metody pracy do ich indywidualnych potrzeb.
Wybrane kursy i szkolenia:
- Szkolenie KIDS’ SKILLS – Dam radę! i Jestem z Ciebie dumny! – tytuł praktyka;
- PODD – warsztat wprowadzający;
- AAC w podejściu opartym o wspomagany przekaz językowy;
- Podstawy postępowania terapeutycznego w zaburzeniach kompetencji językowych typu autystycznego. Praktyczne wykorzystanie wspomagających i alternatywnych metod (AAC) w zaburzeniach komunikacji i mowy;
- Attention Autism – poziom 1;
- Moje dziecko nie chce jeść! Jak wspomagać dziecko w spektrum autyzmu w kształtowaniu poprawnych nawyków żywieniowych;
- Skojarzenia do mówienia;
- Stymulacja traktu ustno-twarzowego;
- Fizjologiczna terapia miofunkcjonalna;
- Teoria Sally Goddard-Blythe w praktyce – wpływ odruchów prymitywnych i posturalnych
- Metoda Ruchu Rozwijającego bazującego na pracy Weroniki Sherborne – I stopień;